Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

Ένα ασφαλές σχολείο Ενότητα 10η - Ατυχήματα

Στην ενότητα "Ατυχήματα" της Γλώσσας, επικεντρωθήκαμε στο πώς θα έχουμε ένα ασφαλές περιβάλλον στο σπίτι, στο παιχνίδι, στη γειτονιά αλλά και στο σχολείο μας. Παρακάτω παρουσιάζονται οι προτάσεις δύο μαθητριών αλλά και συμμαθητριών μας.

           Αποτέλεσμα εικόνας για ατυχηματα στο σχολειο                           Αποτέλεσμα εικόνας για ατυχηματα στο σχολειο

ΘΕΜΑ:<Τι πρέπει να αλλάξει στο σχολείο για να μειωθούν τα ατυχήματα >

Στο σχολείο μου συμβαίνουν ατυχήματα σχεδόν κάθε μέρα. Χτυπήματα, σπασίματα, μαλώματα. Μερικές ιδέες έτσι ώστε να μειωθούν, είναι οι παρακάτω:
Η αυλή του σχολείου, ιδιαίτερα η πίσω, είναι μικρή για 200 παιδιά.
Η άσφαλτος είναι γεμάτη χαλικάκια.
Άσε που τα πεζουλάκια είναι τσιμεντένια και αιχμηρά.

Πρέπει, λοιπόν, να στρωθεί γρασίδι στο έδαφος, ώστε να μην έρχονται παιδιά στο γραφείο με ανοιγμένα πόδια, χέρια, κεφάλια. Να φύγουν τα πεζουλάκια για να μην σκοντάφτουν τα παιδιά.

Ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι τα παιδιά μαλώνουν και χτυπιούνται. Και δεν αρκεί, μόνο αυτό, το κάνουν δίπλα στις σκάλες. Μια σπρωξιά ...πάει...τα ράμματα στο κεφάλι δεν τα γλυτώνει. Οπότε, ή τα παιδιά θα συμφιλιωθούν ή θα αντικαταστήσουμε τις σκάλες με ράμπες.

Ακολουθώντας τις παραπάνω οδηγίες κάνουμε οικονομία στα ατυχήματα και στα...φάρμακα!

                                                                               Εργασία της μαθήτριας
                                                                                   Ράνιας Αλνατούρ
                                                Σχετική εικόνα

Οι προτάσεις μου για να σταματήσουν τα ατυχήματα στο σχολείο μας είναι:
Πρέπει να βάλουν ειδικές αυτοκόλλητες ταινίες στις σκάλες για να μην γλιστράμε.
Να μπουν φελιζόλ στις πόρτες για να μην... πιάνουμε τα δάχτυλά μας.
Να γκρεμιστούν τα πεζουλάκια στα δέντρα...σκοντάφτουμε.
Να καθαρίζονται τα κουκουνάρια από την αυλή.

Μόνο έτσι θα μειωθούν τα ατυχήματα στο σχολείο.

                                                                                      Εργασία του μαθητή

                                                                                     Γιώργου Καραγιαννίδη 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου